Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
May 17, 2012
Image Size
55.4 KB
Resolution
400×300
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
672
Favourites
35 (who?)
Comments
62
Downloads
10
×
MARIA ROBOTNIK Y U NO by NatariSaru MARIA ROBOTNIK Y U NO by NatariSaru
I just had to make something outta my last 2 rants, but since I don't have any damn art supplies, I figure I'll just do this instead. This time, it's not as rantlike, so CALM YOUR TITS!
Add a Comment:
 
:iconsondow4ever2:
sondow4ever2 Featured By Owner Jul 13, 2014
true
Reply
:iconnatarisaru:
NatariSaru Featured By Owner Jul 14, 2014  Student Traditional Artist
Indeed.
Reply
:iconsondow4ever2:
sondow4ever2 Featured By Owner Jul 14, 2014
lol
Reply
:iconamyrose71324:
AmyRose71324 Featured By Owner Jun 2, 2014
Yeah ... that's my reaction to the stupid Maria as a animal thing ..
Reply
:iconnatarisaru:
NatariSaru Featured By Owner Jul 14, 2014  Student Traditional Artist
Same here, I just hope SEGA's not stupid enough to give in to the demands these whiny brats make to turn her into a kawaii hedgehog girl.
Reply
:iconamyrose71324:
AmyRose71324 Featured By Owner Nov 29, 2014
I hope so too .
Reply
:iconladyarciela:
LadyArciela Featured By Owner Apr 13, 2014  Student Digital Artist
I can't honestly believe why fans can't accept her as human
just to ship her with SHadow??!! WTF!! she's Shadow sister for goddamn sake there's no "love" on there relationship...
and yeah same thing with Elise the bestiality kiss com one they ship human x animal why not shadow and maria too?

Note: I don't support either Shadria or SonElise...
Reply
:iconnatarisaru:
NatariSaru Featured By Owner Apr 14, 2014  Student Traditional Artist
I know, the hypocrisy is just astounding. Some Shadria fans also get really stupid if you point out their sibling-like relationship. I know one really rude Shadria fan who yells at people on Tumblr for not shipping Shadria as a romantic pair and even had the nerve to say it's canon. :stare:
Reply
:iconladyarciela:
LadyArciela Featured By Owner Apr 14, 2014  Student Digital Artist
ugh...
I've been bashed for not supporting Shadria as a romantic pair....
I only support the 2 for their brother and sister kind of relationship...
Reply
:iconnatarisaru:
NatariSaru Featured By Owner Apr 17, 2014  Student Traditional Artist
Yeah, Shadria fans are pretty irksome, and it's no surprise that most of them support HedgeMaria and SonAmy (both of which I HATE very much). They're not just hypocritical about SonElise, they're also hypocritical about SonTails(which I'm neutral about). Many Shadria fans bitch at SonTails shippers and accuse them of ruining their "brotherly love", yet they fail to understand that Shadow and Maria have pretty much the same relationship, not to mention they do share DNA(Gerald used Maria's DNA to create Shadow). It makes me headdesk so hard because if Shadow and Maria were the same gender, all these Shadria fans wouldn't even ship them and would probably lash out at the ones who do or would, but then again, most hetero shippers (especially Sonic shippers) barely use logic.
Reply
Add a Comment: